czwartek, 5 lutego 2015

CUDEŃKA STYCZEŃ 2015

Moi drodzy, jak już  do każdego z nas z pewnością dotarło, że jest już luty  2015, przygotowałam listę najbardziej odjazdowych rzeczy ubiegłego miesiąca, które przykuwały wzrok moich znajomych jak i były mi bardzo pomocne w  niektórych smutnych sytuacjach. Wpadłam na pomysł, że takie listy będę robiła na początku każdego miesiąca i będę opisywała rzeczy z ostatnich 30 dni. (ps. osobno będę robila listę topubrań) :)

A więc zaczynamy:
1. Pamiętnik 2015 na moje złote myśli:

                                      





2. kalendarzy do zapisywania ważnych szkolnych wydarzeń, zbiórek i sprawdzianów:
 
3. Piórnik unikat z Indii, dostałam od Taty:

4. Szczotka tangle teezer:



















5.Plecak Roxy dostałam jeszcze na mikołaja:

6.Żel-krem do mycia twarzy (bez mydła, podobno nie wysusza skóry):


7.Odżywka do włosów z ROSSMAN'a:


8.Obudowa na iPhona z TallyWeijl i sam telefon, to przedmioty z których najbardziej się cieszę:

9. Krem do skóry wrażliwej NiveaSoft:

10.Bransoletki z Medjugorie, noszę je codziennie są to takie moje talizmany:


11.Portfel z house. Lubię go =)




 Mam nadzieję, że rzeczy się wam podobają =) Ja osobiście je uwielbiam, ponieważ kocham kolor różowy, błyszczące  przedmioty i styl "księżniczki" - chociaż sama nią nie jestem. A co wy o nich sądzicie?










1 komentarz :

  1. Szczotkę Tangle teezer uwielbiam, nie zamieniłabym jej na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń