czwartek, 7 lutego 2019

Niebo dla uszu


Nieraz moje oczy spojrzały na słowa, które były jak miód na moje serca. Pewne zdania, które zostały mi powiedziane, do dziś są głęboko w mojej pamięci. Jak piękny i bogaty jest język! Jak cudownie można wyrazić swoje emocje i uczucia?

Stwierdziłam, że podzielę się nimi z Wami.
"Masz wszystko, co jest potrzebne, by zdobyć wszystko"
"Miłość daje prawdziwe poczucie bezpieczeństwa"
"Do końca w prawo"
"Żyj tak, by nie żałować, że nie spróbowałam"
"Z przeszłości wyciągaj wnioski, a nie łzy"
"Duchem programuj życie, ciałem wejdź w program"
"Nic nie spada z nieba, poza ptasim gównem"
"Każdego dnia rób jeden uczynek miłości względem bliźniego, jeden względem Ziemi, jeden względem siebie"
"Horyzont wysyła morskie fale całujące Twe stopy, by uświadomić Cię jak ważny jesteś"
"W 18 dniu życia człowieka serce zabije po raz pierwszy"
"Każdego poranka dostajesz 84500 sekund, to Twój budżet, który możesz zainwestować w siebie, ofiarować innym lub zmarnować. Decyzja należy do Ciebie"
"Nie bój się bólu, jak boli to znaczy że żyjesz"
"Smutne życie może stać się jasne, szukając szczęścia drugich znajdziesz szczęście własne"
"Porzuć strach i obawy - one tak naprawdę NIE istnieją"
"Czerp przyjemność z wszystkiego"
"Krytyka pojawia się z każdym piętrem sukcesu"
"Na starość nie żałuje się wydanych pieniędzy, zgubionych rzeczy ale straconych minut z tymi, których się kocha"
"Zastanów się po co jesteś, jaka jest Twoja misja. Zdeklaruj się i dawaj do przodu!"
"Jeden dobry uczynek dziennie to ponad 25 000 w ciągu życia".
"Mam nadzieje, że licząc gwiazdy na niebie zaczynasz od siebie"

Jestem ciekawa, czy też przywiązujecie wagę do takich sentencji. Zapraszam do podzielcie się swoimi w komentarzach.

1 komentarz :