niedziela, 31 sierpnia 2014

MOVIES

Myślę, że każdy z nas

LOVE MOVIES

Jedni wolą odrobinę adrenaliny i gęsią kurkę inni śmiech aż po uszy  i łzy w oku. Ja osobiście rozkoszuję się komediami romantycznymi, ale nie tylko ten gatunek filmowy mnie oczarowuje. Wraz ze znajomymi, bądź samotnie w chłodne dni, zamiast wyjść na zewnątrz zasłaniam okno zasłoną, by zrobić dobry nastrój, gaszę światło i odtwarzam film na komputerze. Czasem patrzę na opinię innych użytkowników portali, na których za darmo można oglądnąć film, innymi razy oglądam ten, który ktoś  mi polecił.

A moje ulubione filmy to:

Szansa na sukces 
 Incepcja 
 Sztuka dojrzewania 
 Oszukane 
 Now is good
 Tsunami 2004
 I ze cie nie opuszczę 
Piękna i teczka 
 Piedziesiat pierwszych randek
 Uprowadzona
 Uprowadzona 2
 21 jump street
 Nie zadzieraj z fryzjerem 
 Richie rich 
 Stowarzyszenie wędrujacych dzinsow
 Piżama party 
 Picture this 
 Pies melderdon?

a z seriali:
M jak miłość
El barco !
Bananowy doktor ( Royal pains )
Niania ( Frania )

Zachęcam do oglądnięcia tych wyżej wymienionych w wolne, czasem i nudne dni ;)
A jakie to wasze ulubione filmy i seriale ?


2 komentarze :

  1. oglądnij przytul mnie, polecam :)
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z filmów lubię "Taken", za serialami nie przepadam :/

    PS ta 'gęsia kurka' to specjalnie? :)

    OdpowiedzUsuń